Mini piknik dla Dzieciaczków :)




tak rośnie mój Bączek ;)


Witam :)
No i oczywiście nie udało mi się zostawić notki - tak jak planowała.. oczywiście powód znów ten sam - problemy zdrowotne plus mój mały Bączek:)

No ale już jestem , i piszę:)
Na początku muszę przeprosić osobę, która wygrała moje Candy - Alicję. Tak więc PRZEPRASZAM CIĘ NAJMOCNIEJ KOCHANA. Na śmierć zapomniałam o tym, by zabrać z domu upominek dla Ciebie. W tej chwili jestem u Rodziców - spory kawałek od domu więc taki wyjazd po prezencik specjalnie byłby dla mnie problemem. Ale obiecuję, że góra w przyszłym tygodniu wyślę wszystko do Ciebie:) raz jeszcze serdecznie Ci gratuluję:)

I teraz tak.. chciałabym bardzo podziękować trzem osóbkom, które zechciały pomóc mi w zdobywaniu upominków dla Dzieciaków:)

Dziękuję Ani Szymańskiej, Marii Malanowskiej i Alinie:) nazwiska nie znam,:) Jesteście nieocenione Dziewczynki:) Dzięki Wam mogłam zorganizować warsztaty dla dzieciaczków a już w tą niedzielę planujemy mini piknik dla Maluchów..

Dla wioskowych dzieci piknik urządzamy, Na świetlicę wiejską wszystkie zapraszamy. Nie będzie to fiesta wielkiego formatu, Dla rodzin dzieciaków z całego powiatu, Lecz dla dzieci z Ośna, i z Ośnem związanych... Dla tych, co nie mają wakacji udanych. Miejsce to świetlica. Jaki dzień ? Niedziela. I chociaż nie zagra nam żadna kapela, Będzie poczęstunek, konkursy i losy – Niech więc zaczną chodzić już dziś po wsi głosy, Że czeka nas znowu zabawa udana… Może nie od razu do białego rana, Ale kilka godzin na nią poświęcimy- Wspólnie przy zabawie miło czas spędzimy.
Tak sobie wymyśliłam, że zaproszenia zawsze będą wierszowane:) Więc i tym razem skrobnęłam krótki wierszyk:)

Jeżeli komuś jeszcze nie podziękowałam to przepraszam, że pominęłam. Po prostu nie sprawdzam poczty na bieżąco bo od kiedy mam te ataki wolę siedzieć u Rodziców. W razie czego wiem, że ktoś się zajmie Małym gdybym musiała jechać do szpitala..


A tak z innej beczki. czy u Was też tak grzeje? Ja już mam dość tych upałów.. Miko też :( już biedaczek nie wytrzymuje..

Co prawda byliśmy się trochę ochłodzić w Łebie;) ( Jego pierwszy wypad nad morze:)) Ale to niewiele dało :(

I tak znowu z innej beczki.. zauważyłam, że blogerzy często urządzają wymianki różnego rodzaju.
I ja także chętnie bym się w coś takiego zabawiła.. tylko.. czy znalazłabym chętnych;)
Ponieważ uwielbiam kolor zielony chciałabym żeby motywem przewodnim była żabka:)
Napiszcie proszę co o tym myślicie to może coś zorganizujemy:)

Do "zobaczyska " wkrótce;)

3 komentarze:

  1. Dziewczyno, nie przejmuj się :) Powolutku zaczęłam się zastanawiać, czy wszystko u Ciebie OK, skoro nie odezwałaś się ani na maila, ani na blogu, ani w formie pocztowej. Myślałam, że a nuż stało Ci się coś niedobrego. Ale skoro powodem niewysłania paczuszki było tylko zapominalstwo, to jestem w stanie Ci wybaczyć ;) Ważne, że paczuszka dojdzie.
    Ślicznego masz bąbelaska :)
    A mam takie pytanko - ten misio, którego wygrałam, to jest misio od razu do uszycia? I o co chodzi z tym serduszkiem? Może zdradź jak to się nazywa, jakiej jest firmy czy coś, bo jestem strasznie ciekawa :) Sama nie byłam w stanie znaleźć tego w necie, bo literki na zdjęciu za małe i nie dojrzałam co jest na misiowym pudełku napisane.
    A co do wymianki, to jest to świetny pomysł. Motywem ma być kolor zielony, czy żabka w formie żabki? ;) Chętni na pewno się znajdą.
    I, tak, u mnie też jest piekielnie gorąco... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki ten Twój szkrabek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że przesyłka doszła. Jeśli tylko będę mogła, to wyślę coś jeszcze, na pewno Wam sie przyda.
    Z pozdrowieniami
    A. Szymanska

    OdpowiedzUsuń